Home

Autonostalgia 2013 Fotorelacja

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z Autonostalgi 2013.Zdjęcia Maciek Fuliński{morfeo 25}

czytaj więcej...

Autonostalgia 2012

1-3 Czerwca w centrum Targowo-Kongresowym MT Polska odbyła się druga edycji targów zabytkowej motoryzacji Autonostalgia 2012. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć.

czytaj więcej...

Fotorelacja: XXI Ogólnopolski Zlot FSOAK Toruń 2011

Za nami kolejny udany zlot! Tym razem miejscem na nasze spotkanie był Camping Tramp w Toruniu. Organizatorem zlotu był Czeczun i trzeba mu pogratulować bardzo dobrej organizacji. Pogoda w większości

czytaj więcej...

Fotorelacja: XXI Ogólnopolski Zlot FSOAK Toruń 2011

Za nami kolejny udany zlot! Tym razem miejscem na nasze spotkanie był Camping Tramp w Toruniu. Organizatorem zlotu był Czeczun i trzeba mu pogratulować bardzo dobrej organizacji. Pogoda w większości

czytaj więcej...

Fotorelacja: IX Rocznicowy Zlot FSOAK Tleń 2011

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć ze zlotu rocznicowego, który odbył się w Tleniu

czytaj więcej...
http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/7313571.jpg http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/487558233550P5206291.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/657332P6016394.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/631852P8144833.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/610169P8144837.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/524516PB065323.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/729701Zlot_Tlen_2011__83_.jpg
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Daewoo-FSO POLONEZ Plus
Wpisany przez Serocki   
poniedziałek, 08 lipca 2013

POLONEZ Plus
produkcja w latach 1997-2002

OPIS MODELU

W 1996 r. Fabryka Samochodów Osobowych przejął nowy inwestor ? Daewoo z Korei Południowej. Oprócz gigantycznych inwestycji w unowocześnienie produkcji zaplanowano szybką modernizację samochodu Polonez. W kwietniu 1997 r. do sprzedaży trafił Polonez Plus ze zmienionymi  zderzakami, listwami, spojlerem, wlotem powietrza w kolorze nadwozia.  Tylna tablica rejestracyjna trafiła na zderzak. Między zmodernizowanymi lampami tylnymi umieszczono dopasowana kolorystycznie blendę.

Znacznie większe zmiany znalazły się w środku auta. Zaprojektowano od nowa deskę rozdzielczą o nowoczesnym wyglądzie i boczki drzwiowe utrzymane w szarościach. Nowy zestaw wskaźników i przyciski podświetlane były na zielono. Zastosowano koreańską nagrzewnice dostosowaną do montażu klimatyzacji sterowaną pneumatycznie.

W 1998 uruchomiono sprzedaż Poloneza Plus ze zmodernizowanym polskim silnikiem. Wyposażony został w wielkopunktowy wtrysk paliwa, co pozwoliło zwiększyć moc i moment obrotowy przy zmniejszonej emisji spalin i zużyciu paliwa.

Modernizacja ?Plus? była ostatnią z większych modernizacji samochodu ? w takiej formie samochód dotrwał do końca produkcji w 2002 r.

SILNIKI

? pojemność skokowa 1596 cm3, moc maks. 56 kW (76 KM),  150 km/h
? pojemność skokowa 1596 cm3, moc maks. 62 kW (84 KM),  157 km/h
? pojemność skokowa 1396 cm3, moc maks. 76 kW (103 KM),  178 km/h, Rover


opracował: Adam Stelmach, FSOAUTOKLUB
zdjęcia: materiały reklamowe Daewoo-FSO