Home

Autonostalgia 2013 Fotorelacja

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z Autonostalgi 2013.Zdjęcia Maciek Fuliński{morfeo 25}

czytaj więcej...

Autonostalgia 2012

1-3 Czerwca w centrum Targowo-Kongresowym MT Polska odbyła się druga edycji targów zabytkowej motoryzacji Autonostalgia 2012. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć.

czytaj więcej...

Fotorelacja: XXI Ogólnopolski Zlot FSOAK Toruń 2011

Za nami kolejny udany zlot! Tym razem miejscem na nasze spotkanie był Camping Tramp w Toruniu. Organizatorem zlotu był Czeczun i trzeba mu pogratulować bardzo dobrej organizacji. Pogoda w większości

czytaj więcej...

Fotorelacja: XXI Ogólnopolski Zlot FSOAK Toruń 2011

Za nami kolejny udany zlot! Tym razem miejscem na nasze spotkanie był Camping Tramp w Toruniu. Organizatorem zlotu był Czeczun i trzeba mu pogratulować bardzo dobrej organizacji. Pogoda w większości

czytaj więcej...

Fotorelacja: IX Rocznicowy Zlot FSOAK Tleń 2011

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć ze zlotu rocznicowego, który odbył się w Tleniu

czytaj więcej...
http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/7313571.jpg http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/487558233550P5206291.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/657332P6016394.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/631852P8144833.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/610169P8144837.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/524516PB065323.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/729701Zlot_Tlen_2011__83_.jpg
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Daewoo-FSO POLONEZ Kombi
Wpisany przez Serocki   
poniedziałek, 08 lipca 2013

POLONEZ Kombi
produkcja w latach 1999-2002

OPIS MODELU

Po przemianach ustrojowych w FSO rozwinięto program szerokiej modernizacji Poloneza zakładający także produkcję wersji Kombi. Już w 1994 roku zaprezentowano dwie makiety nowego nadwozia, niestety brak środków, nie pozwalał na rozpoczęcie produkcji. Musiało minąć aż pięć lat do momentu, kiedy Polonez Kombi trafił do sprzedaży. Pierwszeństwo dano wersji sedan (Atu), na bazie którego oparto wersję uniwersalną.

Nadwozie powstawało w ciekawej technologii. Dach wykonywany był z laminatów i przyklejany do stalowego szkieletu nadwozia ? podobnie jak w samochodzie Polonez Cargo/Ambulans. Także klapa tylna powstawała z laminatu.  Produkowano dwie wersje ? turystyczną oraz ?Van? z przeznaczeniem dla small-biznesu wyposażoną w kratkę za tylnymi siedzeniami oraz ze skróconym przełożeniem głównym.

Kariera Polonez Kombi przypadła dopiero na sam schyłek popularności Poloneza. Wcześniejsza premiera na pewno przysporzyłaby mu większą sprzedaż.

SILNIKI

? pojemność skokowa 1596 cm3, moc maks. 62 kW (84 KM),  150 km/h
? pojemność skokowa 1596 cm3, moc maks. 62 kW (84 KM),  145 km/h (Van)


opracował: Adam Stelmach, FSOAUTOKLUB
zdjęcia: materiały reklamowe FSO, Daewoo-FSO