Home

Autonostalgia 2013 Fotorelacja

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z Autonostalgi 2013.Zdjęcia Maciek Fuliński{morfeo 25}

czytaj więcej...

Autonostalgia 2012

1-3 Czerwca w centrum Targowo-Kongresowym MT Polska odbyła się druga edycji targów zabytkowej motoryzacji Autonostalgia 2012. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć.

czytaj więcej...

Fotorelacja: XXI Ogólnopolski Zlot FSOAK Toruń 2011

Za nami kolejny udany zlot! Tym razem miejscem na nasze spotkanie był Camping Tramp w Toruniu. Organizatorem zlotu był Czeczun i trzeba mu pogratulować bardzo dobrej organizacji. Pogoda w większości

czytaj więcej...

Fotorelacja: XXI Ogólnopolski Zlot FSOAK Toruń 2011

Za nami kolejny udany zlot! Tym razem miejscem na nasze spotkanie był Camping Tramp w Toruniu. Organizatorem zlotu był Czeczun i trzeba mu pogratulować bardzo dobrej organizacji. Pogoda w większości

czytaj więcej...

Fotorelacja: IX Rocznicowy Zlot FSOAK Tleń 2011

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć ze zlotu rocznicowego, który odbył się w Tleniu

czytaj więcej...
http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/7313571.jpg http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/487558233550P5206291.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/657332P6016394.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/631852P8144833.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/610169P8144837.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/524516PB065323.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/729701Zlot_Tlen_2011__83_.jpg
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Wnętrze
Demontaż i czyszczenie nagrzewnicy w Fiacie 125p MR
Wpisany przez SPAjK   
poniedziałek, 19 września 2011
Czesto zdarza się ze mimo gorącego silnika nagrzewnica pozostaje zimna. Najczęściej jest to wina osadu, który zatyka poszczególne kanaliki. W takim wypadki najlepiej wyjąć nagrzenicę i wyczyścić. Problem z demontażem tego elementu jest o tyle trudny, ponieważ dostęp do śrub mocujących jest bardzo niewygodny.

 

Czytaj więcej…
 
Modyfikacja ogrzewania w Polonezie i DF-ie
Wpisany przez Rafał Matura   
poniedziałek, 19 września 2011

Chciałbym przedstawić własnego pomysłu modyfikację ogrzewania w Polonezie i DF - ie. Oczywiście mowa o Poldkach Caro, nie Plusach. Trzeba się zaopatrzyć w nagrzewnicę od Łady 2107,najlepiej używaną, ze względu na koszty, ale sprawdzoną, parę opasek, kilka sztuk profilowanych przewodów gumowych oraz zawór ogrzewania. Tutaj mała dygresja-ja założyłem zawór od DF - a, bo taki miałem, ale dużo prościej będzie posłużyć się zaworem od nowszego Caro, montowanym w komorze silnika. W modelach, które mają go fabrycznie sprawa jest oczywista, a w innych polecam go założyć, pozwoli to uniknąć paru problemów.

 

Czytaj więcej…
 
Podświetlenie zegarów
Wpisany przez Ruki1989   
czwartek, 03 stycznia 2008

Chciałem przedstawić jak przerabiałem mój zestaw wskaźników(podświetlenie oraz wskazówki) tak aby Ci którzy chcą, a się boją cokolwiek ruszać bez większego problemu sobie z tym poradzili.

Na początek co nam będzie potrzebne:
-śrubokręt krzyżakowy,
-mały płaski śrubokręcik (przydatny jest zestaw zegarmistrzowski),
-folia kolorowa przezroczysta samoprzylepna (w studiu poligraficznym za kawałek 50x2cm zapłaciłem 35 groszy) wydatek nie wielki a zakupy udane  8)
-coś ostrego (najlepiej nożyk lub żyletka),
-nieco wolnego czasu i odrobina chęci do pracy.

 

Czytaj więcej…