Home

Autonostalgia 2013 Fotorelacja

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z Autonostalgi 2013.Zdjęcia Maciek Fuliński{morfeo 25}

czytaj więcej...

Autonostalgia 2012

1-3 Czerwca w centrum Targowo-Kongresowym MT Polska odbyła się druga edycji targów zabytkowej motoryzacji Autonostalgia 2012. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć.

czytaj więcej...

Fotorelacja: XXI Ogólnopolski Zlot FSOAK Toruń 2011

Za nami kolejny udany zlot! Tym razem miejscem na nasze spotkanie był Camping Tramp w Toruniu. Organizatorem zlotu był Czeczun i trzeba mu pogratulować bardzo dobrej organizacji. Pogoda w większości

czytaj więcej...

Fotorelacja: XXI Ogólnopolski Zlot FSOAK Toruń 2011

Za nami kolejny udany zlot! Tym razem miejscem na nasze spotkanie był Camping Tramp w Toruniu. Organizatorem zlotu był Czeczun i trzeba mu pogratulować bardzo dobrej organizacji. Pogoda w większości

czytaj więcej...

Fotorelacja: IX Rocznicowy Zlot FSOAK Tleń 2011

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć ze zlotu rocznicowego, który odbył się w Tleniu

czytaj więcej...
http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/7313571.jpg http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/487558233550P5206291.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/657332P6016394.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/631852P8144833.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/610169P8144837.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/524516PB065323.JPG http://fsoautoklub.pl/components/com_gk2_photoslide/images/thumbm/729701Zlot_Tlen_2011__83_.jpg
  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Historia
Historia fiata 132
Wpisany przez Jozef Stalin   
poniedziałek, 31 października 2011

Opis fiata 132

MK I posiada bardzo prostą deskę rozdzielczą z konsolą środkową. Atrapa nie wypełnia w całości dziury na nią przeznaczoną i są spore szpary po bokach.

MK I miała 2 opcje nadwoziowe:

1600 standard

1600 Special

1800 Special

Czytaj więcej…
 
Historia FSO
Wpisany przez Adamus   
poniedziałek, 19 września 2011

1948
Państwowa Komisja Planowania Gospodarczego zatwierdza plany wybudowania pierwszej polskiej powojennej fabryki produkującej samochody osobowe. Ministerstwo Przemysłu  podpisało wymagane dokumenty 31 lipca. Licencjodawca ? firma Fiat niezwłocznie przystąpiła do realizacji kontraktu z Polską. Jego wartość szacowano na 2 miliony ówczesnych dolarów.

1949
Polityka ?zimnej wojny? prowadzi do zerwania wszelkich kontaktów z Zachodem. Polacy zmuszeni są do przyjęcia ?bratniej pomocy? ze Związku Radzieckiego ? licencji na samochód M20 Pobieda będący modernizacją przedwojennego Forda.

Czytaj więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 następna > ostatnia >>

Strona 4 z 4